۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۷

واکنش تند جمشیدیان به سیکنال های منفی اطراف پاس!

سرمربی موفق و محبوب پاس همدان نسبت به اوضاع و احوال اطراف تیمش واکنش نشان داد.
کد خبر: ۹۰۳۴۷

احمد جمشیدیان با بيان اينكه اجازه ندادم بازیکنی با دلالی به پاس بیاید گفت: تا 48 ساعت آینده برای ماندن یا رفتنم از تیم پاس تصمیم می‌گیرم تا منافع برخی از آقایان به خطر نیفتد.

تیم فوتبال پاس همدان دوشنبه گذشته آخرین بازی نیم‌ فصل نخست لیگ دسته دوم را با برتری برابر مس در شهربابک پشت سر گذاشت تا با کسب رتبه دومی گروه دوم به کار خود پایان دهد.

با این حال هنوز کوهی از مشکلات پیش پای سرمربی موفق و دوست‌داشتنی پاسی‌ها وجود دارد مشکلاتی که سکوت احمد جمشیدیان را شکسته و او حرف‌های قابل تاملی بر زبان آورده که شاید نگرانی‌های زیادی برای هواداران پاس به وجود آورد.

 

صحبت‌های جالب احمد جمشیدیان را در ذیل بخوانید:

 

از هواداران تشکر می‌کنم

قبل از هر چیز از هوادارانی که نیم فصل اول کنار ما بودند نهایت تشکر را دارم. با تمام تلخی‌ها و شیرینی‌ها و با تمام کاستی‌هایی که با آن روبرو بودیم، نتایج طوری رقم خورد که سربلند باشیم پس از همه افرادی که تیم را کمک کردند تا شرایط بهتر باشد، تشکر می‌کنم.

 

هنوز روی حرفم هستم، این تیم می‌ماند

امروز و در فاصله 20 روزی که فرصت داریم، نیاز به تصمیمات جدی احساس می‌شود. روز اول که در جمع اعضای هیات مدیره حاضر شدم، قول حفظ تیم در لیگ دسته دوم با هر شرایط و نفراتی را دادم و امروز هم سر این قولم هستم.

 

اجازه نمی‌دهم به این تیم لطمه بزنند

تا روزی که باشم اجازه نمی‌دهم به تیم لطمه‌هایی که خیلی از مریبان و مدیران قبلی زدند، وارد شود. امسال قول دادم در باشگاه و تیم خبری از سیستم دلالی و سندسازی‌هایی که قبلا در باشگاه انجام می‌شده، نباشد و خوشحالم برخلاف همه مشکلاتی که بود، پای حرفم ایستادم. خوشحالم پای خیلی نفرات را از تیم قطع کردم و اجازه ندادم که مثال «آزموده را آزمودن خطاست» در تیمم رواج پیدا کند.

 

این تیم برای روزمرگی‌هایش مشکل دارد

من امروز و در شرایطی که حداقل در جدول حال تیمم خوب است، گلایه دارم از شهری که چندصدمیلیون هزینه می‌کند برای مربیانی که بازی‌ها را می‌فروختند، برای مدیرانی که سندسازی می‌کردند و برای بازیکنانی که بازی‌ها را درمی‌آوردند اما آن‌وقت تیمی که شاکله مدیریتی و فنی‌اش بومی این شهر است، باید برای روزمرگی‌های خود مشکل داشته باشد.

 

به هیچ عنوان قول صعود نمی‌دهم

همین حالا که تیم در رده دوم جدول است، هیچ قولی برای صعود به لیگ یک نخواهم داد اما همچنان روی حرفم که این تیم را در لیگ 2 نگه خواهم داشت، هستم. این تیم ساختار یک تیم برنده و موفق را ندارد و تا این ساختار درست نشود هر اتفاقی که بیفتد، موقتی است.

 

پاس، یک هیات‌امنای سیاسی می‌خواهد، یک هیات‌مدیره پای کار

این باشگاه برخلاف آنچه که گفته می‌شود مشکلات فراوانی دارد و متاسفانه تا هیات مدیره‌ای که به صورت تمام‌وقت بالای سر تیم نباشد و به مشکلات تیم رسیدگی نکند، آش همان آش است و کاسه همان کاسه. اگر می‌خواهیم پاس جان بگیرد پیشنهاد می‌کنم عزیزان در استانداری، شهرداری، نماینده‌های مجلس، مدیرکل ورزش و جوانان و تمام بزرگان و مفاخر این شهر هیات‌امنایی تشکیل و تیم را همچون یک پدر دلسوز حمایت کنند و در کنار این، یک هیات‌مدیره تشکیل شود که هیچ‌کدام از این نفرات در آن نباشند.

 

حق رشد بازیکنان سابق پاس زنده شود

این باشگاه جدا از بدهی‌های چندمیلیاردی که دارد، فکر می‌کنم طلب‌های یکی دو میلیاردی هم دارد که اگر سازمان یا افرادی حمایت کنند می‌توان این پول‌ها را زنده کرد و به باشگاه برگرداند. بیش از یک میلیارد تومان به بازیکنانی طلب داریم که می‌توان حق رشد آنها را زنده کرد در مجموع اگر نظام و شکل باشگاه تغییر کند نتیجه بهتری می‌گیریم وگرنه همه اتفاقات اعم از صعود و سقوط موقتی است.

 

کادر فنی یک ریال هم نگرفته‌ است

ما به شدت از مشکلات مالی رنج می‌بریم. من به عنوان سرمربی تیم و کادرفنی من که متشکل از چند مهره بومی و دو غیربومی سرشناس فوتبال مملکت است، تا این لحظه ریالی دریافتی نداشته‌ایم. تشکر می‌کنم از کادر فنی باغیرتی که مشکلات را تحمل کردند.

 

بازیکنانم مردانه و باشرف جنگیدند

به جرات می‌گویم اولین سالی است که در پاس حتی یک بازیکن هم از طریق دلال وارد نشده است. اولین سالی است که در تاریخ حضور پاس در همدان بازیکنی را از طریق رابط وارد نکردیم و با قاطعیت قسم می‌خورم روی تک‌تک بازیکنان و کادرفنی باشرفی که با وجود همه مشکلات جانانه و مردانه جنگیدند.

 

دو نفر پاس را می‌چرخاندند

تیمی که در رده دوم جدول رده‌بندی است از دو نفر تشکیل شده «محمد آرتیمانی» و «محمد مظهری».

 

این دو نفر یک باشگاه مدعی در لیگ دسته دوم فوتبال را اداره می‌کنند و فکر نمی‌کنم تیم‌های محلاتی هم چنین وضعی داشته باشند. هوادار باید بداند که ساختار پاس مدعی از ساختار یک مدرسه فوتبال هم کوچک‌تر است.

 

10 رستوران عوض کردیم و دنبال ارزان‌ترین البسه بودیم

تمام این چهار ماه روزانه اداره شدیم و شاید 10 رستوران عوض کردیم تا مشکل تغذیه تیم حل شود. دنبال ارزان‌ترین البسه بودیم و مشکلات متعدد دیگری که در این مسیر داشتیم. جا دارد از مهندس دریایی هم تشکر کنم که اگر او نبود نمی‌دانم پاس وارد مسابقات می‌شد یا نه!

 

برخی نمی‌خواستند پاس وارد مسابقات شود

کسانی که امروز سنگ پاس را به سینه می‌زنند همان‌هایی هستند که تلاش کردند تیم وارد مسابقات نشود اما خوشحالم که دست این افراد را از باشگاه قطع کردم و بیشتر خوشحالم که تیم با این شرایط نتیجه گرفت.

 

شاید بازیکن بگیریم، شاید از دست بدهیم

اگر شرایط تغییر کند و بتوانیم رضایت بازیکنان را جلب بکنیم و حداقل چهار مهره به تیم اضافه کنیم، قول این را می‌دهم که با شرف و مردانه تا پایان فصل برای هویت و اعتبار پاس بجنگیم. اما اگر شرایط مهیا نشود دو اتفاق بیشتر رخ نخواهد داد: اول اینکه بازیکن نمی‌گیریم و دوم اینکه بازیکنانی از ما جدا می‌شوند و ما با یک مجموعه مختصر برای حفظ پاس در لیگ دسته دوم تلاش خواهیم کرد.

 

انگار با جمشیدیان به تیم پول تزریق نمی‌شود!

اگر احساس کنم شرایط طوری است که با حضور احمد جمشیدیان پول به این باشگاه نمی‌آید، تصمیم دیگری خواهم گرفت. هوادار این را بداند که از مجموع پولی که تا الان گرفته‌ایم، روی ریالش تا آخر نظارت داشتم و اجازه ندادم که تیم وارد مشکلات مالی شود اما با وجود جمشیدیان شاید منافعی در خطر است و این منافع باعث شده خیلی‌ها تحت فشار باشند و کمک مالی به این تیم صورت نگیرد. اگر اینگونه باشد من برای سربلندی و موفقیت پاس به‌ خصوص حالا که نیمی از مسیر را به سلامت عبور کرده‌ایم، تا 48 ساعت آینده تصمیم خواهم گرفت که در کنار این تیم بمانم یا نه!/ فارس

منبع: فارس
ترند های روز