۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹
مدیرعامل باشگاه ملوان خبر داد؛

رفیع‌نیا: زارع تا پایان فصل در ملوان می ماند

مدیرعامل باشگاه ملوان از همکاری این باشگاه با مازیار زارع تا پایان فصل جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۱۲
زارع تا پایان فصل در ملوان می ماند / ۱۰ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان واریز شد


به گزارش"دی اسپورت" و به نقل از سایت رسمی باشگاه ملوان بندرانزلی؛ دکتر میلاد رفیع‌نیا مدیر عامل باشگاه ملوان بندرانزلی در مورد وضعیت تیم ملوان و حاشیه‌هایی که این باشگاه به دلیل مشکلات مالی داشت، گفت: تیم بسیار خوب و یکدستی داریم و جا دارد از اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملوان که در این مدت کمال همکاری را با ، باشگاه داشتند تشکر کنم بازیکنان تیم واقعا سازگار بودند و با دل و جان برای تیم تلاش کردند. ما هم بعد از پشت سرگذاشتن مشکلات ۱۰ درصد از مبلغ قراردادهای بازیکنان را به آنها پرداخت کردیم و باید از فرماندار محترم انزلی هم تشکر کنم که به ما کمک کردند.

وی در مورد جدایی مازیار زارع از ملوان عنوان کرد : با محمد احمدزاده سرمربی تیم در این مورد صحبت کردم و او گفت به زارع تا پایان فصل نیاز دارد به همین دلیل با مازیار صحبت کردم و او قانع شد که تا پایان فصل در ملوان بماند. مازیار گفت که بخاطر شما و احمدزاده در ملوان می‌مانم.

مدیرعامل باشگاه ملوان در مورد بسته بودن پنجره نقل و انتقالات این تیم در نیم فصل گفت: در حال رایزنی هستیم که این مشکل هم حل شود و قرار است با بازیکنان سابق ملوان که از باشگاه طلبکار بوده‌اند تفاهم‌نامه‌ای امضا شود و به این ترتیب مشکل بدهی‌ها که مربوط به دوران گذشته است را هم حل کنیم.