۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۷
با جدیت به دنبال احقاق حق مان هستیم؛

کیانی : بدنبال امتیازگیری به هر قیمتی نیستیم

فوتبال پاکی را سرلوحه خود قرار داده ایم
کد خبر: ۹۴۰۳۴

به گزارش"دی اسپورت"؛ رضا کیانی در خصوص بازی و حواشی دیدار با نفت و گاز گچساران در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار کرد :  با توجه به اینکه تیم در بالای جدول قرار داشته و از شرایط بهتری در جدول برخوردار است و مهم تر از آن در نیم فصل دوم باختی را متحمل نشدیم به دنبال هر سه امتیاز بازی امروز بودیم.

کیانی افزود : یک پنالتی در بهترین زمان ممکن پیش از اتمام نیمه اول از دست دادیم و یک گل از روی نقطه پنالتی در بدترین زمان ممکن و در آغاز نیمه دوم دریافت کردیم‌ در ادامه نیز تمامی موقعیت هایی که ایجاد کردیم بی اثر بود تا اینکه در وقت اضافه تلاشمان نتیجه داد و از روی ارسال ضربه کرنر به گل تساوی دست پیدا کردیم.

سرپرست نیروی زمینی تهران ادامه داد : دلیل اینکه ۱۰ دقیقه وقت اضافه از سوی داور اعلام شد اتلاف وقت به دلیل اعتراضات کادر و بازبکنان تیم حریف بود که در طول بازی موجب وقفه در بازی می شد.

وی اضافه کرد : پس از گل تساوی ما داور چهارم داور وسط را صدا زد که ناگهان مربی نفت و گاز که در طول بازی بارها به نیمکت ما و سرمربی ما توهین می کرد با لگد سینه داور را مضروب و داور نیز متاثر و متعجب از این صحنه مجبور شد برای حفظ امنیت جانی خود بدون زدن سوت پایان و در حالی که مدتی از وقت اضافه نیمه دوم باقی مانده بود به داخل رختکن خود برود.

او گفت : فیلم بازی و تمام اتفاقات رخ داده موجود و آماده است که تحویل سازمان لیگ خواهد شد تا در این خصوص تصمیم گیری شود.

کیانی با بیان اینکه این اتفاقات و جنجال ها مورد قبول باشگاه نیروی زمینی نمی باشد بیان کرد : ما با تمام وجود و با جدیت به دنبال احقاق حق تیم و باشگاه از طریق کمیته انضباطی و سازمان لیگ  خواهیم بود.

سرپرست نیروی زمینی در خصوص عملکرد تیم داوری بازی اظهار داشت : تیم داوری خوب و عملکرد مناسبی داشت همچنین نیروی انتظامی با حضور پر تعداد خود به آرام شدن جو ورزشگاه کمک زیاد و شایانی کرد.

ایشان در پایان گفت : جا دارد از مدیریت و اعضای کادر فنی تشکر کنم که به دور از حاشیه فوتبال پاک را سر لوحه خود قرار دادند و در نیم فصل دوم نیز هیچ گونه کارت قرمز بی موردی را دریافت نکردیم و در مسابقات به هر قیمتی دنبال امتیاز نبودیم و نخواهیم بود.