۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۶
اروند 0 - آلومینیوم اراک 0؛

فراز رکوردار تساوی های بدون گل / ۲ امتیاز با ارزشی که به آسانی پرید

تیم فوتبال اروند خرمشهر موفق شد عصر امروز تیم مدعی و پرمهره آلومینیوم اراک را متوقف کند.
کد خبر: ۹۵۴۵۵

به گزارش"دی اسپورت"؛ تیم فوتبال اروند خرمشهر‌عصر امروز موفق شد تیم پرمهره آلومینیوم اراک را با تساوی بدون گل متوقف کند.

این دیدار که از سری مسابقات هفته بیست و نهم لیگ یک در ورزشگاه نفت و گاز اروندان و به میزبانی اروندی ها برگزار می شد در پایان با توقف شاگردان کمالوند خاتمه یافت.

شاگردان افاضلی در اروند خرمشهر در حالی تیم مدعی و پرمهره آلومینیوم را متوقف کردند که پیش از این بازی به دلیل مشکلات مالی و عدم وصول مطالبات شان دست به اعتصاب زده و در تمرینات شرکت نمی کردند.

خرمشهری ها با تساوی امروز نشان دادند که پتانسیل زیادی برای نتیجه گیری و موفقیت در لیگ دارند و تنها مشکلات مالی این تیم مانع رشد آنها در لیگ می شود و چنانچه مشکلات این تیم برطرف شود حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

اما آلومینیومی ها با تساوی در بازی امروز علاوه بر از دست دادن دو امتیاز حیاتی فرصت صعود در جدول را از دست بدهند از زمان حضور کمالوند در این تیم اراکی ها یا بازی های خود را با تساوی بدون گل و یا با برد خفیف یک بر صفر به پایان رساندند و این مسئله نمی تواند عملکرد خوبی برای تیمی چون آلومینیوم باشد که مدیرانش عزم خود را با فراهم کردن همه امکانات و ایجاد شرایط مناسب در صدد صعود به رقابت های لیگ برتر هستند.

کمالوند از این حیث از زمان حضورش تا پایان هفته بیست و نهم رکورد کسب تساوی بدون گل را در رقابت های لیگ یک را شکسته و با هفت تساوی بدون گل در لیگ رکوردار کسب تساوی های بدون گل و از دست دادن دو امتیازهای حساس و حیاتی را در اختیار دارد.

تیم فوتبال اروند خرمشهر با تساوی امروز ۲۵ امتیازی شده و در رده دوازدهم جدول و آلومینیوم اراک نیز ۴۲ امتیازی شده و در رده چهارم جدول قرار گرفتند.