۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴

مهدی: در اهواز روند ابتلا به کرونا نزولی شده است

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ با بیان اینکه در اهواز روند ابتلا به کرونا نزولی شده است، گفت: در شهرهایی که اجازه فعالیت فوتبال داده شده، برگزاری مسابقات هم بلامانع است.
کد خبر: ۱۰۷۲۴۸
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ سهیل مهدی درباره شروع مجدد لیگ برتر با وجود اعتراضات برخی تیم‌ها، اظهار داشت: واقعیت این است که به عنوان عضوی از کمیته مسابقات موظف هستم مجری برگزاری بازی‌ها باشم. تا زمانی که دستور سازمان بالادستی من تغییر نکند، موظف هستیم برنامه مسابقات را جوری پیش ببریم تا کمترین باشگاه‌ها متضرر شوند. هیچ برنامه‌ای ۱۰۰ درصد نیست و به طور طبیعی نظرهای متفاوتی وجود دارد.

وی در ادامه افزود: دوستان هم اگر بحثی می‌کنند برای اصلاح برنامه هست و از حسن نیت آنها تشکر می‌کنیم. اگر نتوانستیم همه را راضی کنیم بحث برنامه‌یزی هست. فردا مسابقات با دیدار معوقه استقلال و فولاد آغاز می‌شود. امیدوارم شروع خوبی باشد تا بتوانیم مابقی مسابقات لیگ برتر و لیگ یک را پیش ببریم.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره وضعیت اهواز، گفت: دستورالعملی از سوی سازمان بالادستی در خصوص مسائل بهداشتی داریم. ستاد ملی کرونا شهرهایی که اجازه مسابقات فوتبال را داده، اعلام کرده است. به واسطه همین یک سری از پروتکل‌ها را به طرفی بردیم که هواداران و خبرنگاران را نمی‌توانیم داشته باشیم و از حضور شما محروم هستیم. خبر خوشحال‌کننده این است که در اهواز سیر نزولی کرونا داشتیم. به طور کلی صرف نظر اینکه وضعیت قرمز یا زرد باشد در جاهایی که اجازه فعالیت فوتبال داده شده برگزاری مسابقات هم بلامانع است. دیدید که بازی‌های دوستانه‌ای نیز در این شهرها برگزار شده است.

مهدی در پایان درباره اینکه ممکن است در هفته‌های پایانی شاهد حضور اصحاب رسانه باشیم، گفت: بر اساس شرایطی که هست لحظه به لحظه پروتکل را به روز می‌کنیم. سعی می‌کنیم به محض اینکه شرایط مفیدی ایجاد بشود برای میزبانی آن را به روز رسانی کنیم. هرچه بتوانیم پوئن‌های بیشتری بگیریم می توانیم اعمال کنیم تا شاهد حضور خبرنگاران باشیم.