۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۱
آغاز تمرینات از هفته آینده؛

رسمی؛ ستار زارع سرمربی شاهین بوشهر شد

سرمربی جدید تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر مشخص شد.
کد خبر: ۱۱۴۸۱۵
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ با اعلام مالک جدید باشگاه شاهین شهرداری بوشهر ستار زارع به عنوان سرمربی جدید تیم بزرگسالان این باشگاه انتخاب شد.

شیروانی مالک باشگاه برق شیراز که به تازگی برای در اختیار گرفتن مالکیت باشگاه شاهین شهرداری بوشهر با مسئولان شورای شهر و باشگاه بوشهری به توافق نهایی رسیده است در این خصوص به خبرنگار دی اسپورت گفت: ما ستار زارع به عنوان سرمربی جدید تیم بزرگسالان باشگاه شاهین انتخاب کردیم و وی کار خود را به صورت رسمی از هفته آینده آغاز خواهد کرد.

شیروانی در پاسخ به این پرسش که آیا اعضای کادرفنی نیز انتخاب شده است بیان داشت: او راجب دستیارانش با من صحبتی نکرده است اما احساس می کنم در ترکیب کادرش از دو بردار کریمیان مهرداد و مهدی استفاده کند. ضمن اینکه قصد دارد از تجربه پیشکسوتان شاهین نیز با بهره گیری آنها در کادرفنی استفاده کند.

مالک جدید باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در پاسخ به این سوال که تمرینات شاهین از چه زمانی آغاز خواهد شد گفت: انشا الله تمرینات را از روز دوشنبه یا سه شنبه هفته آینده استارت خواهیم زد.

به گزارش دی اسپورت؛ ستار زارع سابقه بازی در دو مقطع در تیم شاهین بوشهر را در کارنامه دارد. او در فصول 90-89 و 91-90 در عضویت تیم شاهین بود.

همچنین سابقه بازی در تیم‌های برق شیراز و راه آهن تهران در کارنامه او دیده می شود.