۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۰
از لغو 2 بازی تا شروع مقتدرانه ملوان؛

نتایج مسابقات هفته نخست لیگ دسته اول + (جدول رده بندی)

فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با برگزاری هفته نخست این رقابت‌ها رسما آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۵۵۱۴
نتایج مسابقات هفته نخست لیگ دسته اول + (جدول رده بندی)
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ هفته نخست فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور عصر امروز با برگزاری 5 دیدار بافپقی مانده به پایان رسید.

هفته نخست این رقابت‌ها امروز در شرایطی به پایان رسید که دو دیدار به دلیل عدم حضور در زمین مسابقه لغو و پرونده این دیدارها به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارجاع شد.

ابتدا در روز نخست مسابقات هفته نخست دیدار مس شهربابک و پارس جنوبی جم به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پارس جنوبی، عدم ثبت قرارداد بازیکنان جدید و به حد نصاب نرسیدن بازیکنان امید و جوانان این تیم برای برگزاری مسابقه لغو شد. لغو این دیدار در شرایطی رخ داد که تیم فوتبال پارس جنوبی به امید باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی و ثبت قرارداد بازیکنان به سیرجان سفر کرده بود اما در لحظه آخر این امر محقق نشد تا این تیم برابر مس قرار نگیرد.

این نکته در خصوص این بازی قابل ذکر است که قرار بود دیدار دو تیم به دلیل عدم وجود محل اسکان برای تیم‌ها در شهربابک؛ در سیرجان برگزار شود.

در سایر دیدارهای روز نخست تیم فوتبال ملوان بندرانزلی شروعی مقتدرانه‌ای داشت و موفق شد در همین ابتدای کار تیم آرمان گهرسیرجان را با دو گل به سبرجان بدرقه کند.

تیم خیبر خرم آباد نیز در حالیکه در زمین خود تا دقیقه 86 برابر حریف قدر خود شهرداری آستارا متوقف شده بود سرانجام شانس در دقایق پایانی با این تیم یار شد و این تیم با صاحب یک خطای پنالتی موفق شد دروازه حریف آستارایی خود را باز کند و در نهایت به همین تک گل به پیروزی دست یابد.

همچنین تقابل لیگ برتری‌های سابق بین دو تیم سایپا تهران و استقلال خوزستان با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

در دومین روز رقابت‌ها که قرار بود امروز با 5 دیدار پیگیری شود اما دیدار دو تیم شمس آذر قزوین و مس کرمان که قرار بود از ساعت ۱۵:۱۵ در تهران برگزار شود لغو شد.

در این دیدار نماینده قزوین به دلیل عدم صدور کارت بازی چند بازیکن خود تصمیم گرفت در زمین مسابقه حضور نیابد تا مقامات رسمی مسابقه پس از صورتجلسه اتفاقات این دیدار رای بر لغو بازی دو تیم دهند.

این نکته نیز در خصوص نماینده قزوین قابل ذکر است که تیم فوتبال شمس آذر به دلیل خریداری امتیاز تیم فوتبال بادران و صدور دیرهنگام مجوز خروج امتیاز بادران از تهران با تصمیم سازمان لیگ بایستی در دیدار امروز از مس در تهران پذیرایی می کرد.

در سایر دیدارهای روز دوم؛ تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه موفق شد با یک گل برابر تیم تازه صعود کرده به لیگ یعنی ویستاتوربین تهران به پیروزی برسد.

دیگر تیم تازه صعود کرده شهرداری همدان نیز توانست از فرصت بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی ماشین سازی نهایت استفاده کرده و این تیم را با نتیجه پرگل 5 بر صفر مغلوب کند.

تیم فوتبال استقلال ملاثانی نیز در دیداری پرحاشیه و در زمین خودی برابر رایکای بابل با نتیجه دو بر دو متوقف شد.

در آخرین دیدار این هفته نیز تیم فوتبال قشقایی شیراز توانست شروع امیدوار کننده ای داشته و تیم شاهین را با نتیجه دو بر یک در بوشهر شکست دهد.

نتایج نهایی هفته نخست لیگ دسته اول 

شنبه 24 مهرماه 1400

مس شهر بابک 3 – پارس جنوبی جم 0 (لغو شد - عدم حضور نماینده جم)

ملوان بندرانزلی 2 - آرمان‌گهر سیرجان 0
گلزنان تیم میزبان: حمید کاظمی("51) - محمد رستمی("54)

سایپا تهران 1 – استقلال خوزستان 1
گلزنان تیم میزبان: مهرداد حیدری("55)
گلزنان تیم میهمان: مهدی مومنی("47)

خیبر خرم آباد 1 – شهرداری آستارا 0
گلزنان تیم میزبان: آرش افشین(P)

یکشنبه 25 مهرماه 1400

شمس آذر قزوین 0 – مس کرمان 3 (لغو شد - عدم حضور نماینده قزوین)

ماشین سازی تبریز 0 – شهرداری همدان 4
گلزنان تیم میهمان: محمد بیرانوند("P3) - امیرحسین سوری("15) - میثم زمانی("39) - مهدی خلج("63)

خوشه طلایی ساوه 1 - ویستاتوربین تهران 0
گلزنان تیم میزبان: محمد سرفراز("6)

استقلال ملاثانی 2 – رایکا بابل 2
گلزنان تیم میزبان: اصغر خسروی(43) - رضا کرملاچعب("88)
گلزنان تیم میهمان: رضا عبدی("13)("55)

شاهین بوشهر 1 – قشقایی شیراز 2
گلزنان تیم میزبان: محمد ره‌آورد("P88)
گلزنان تیم میهمان: مرصاد فلاح نژاد("13) - مصدق دریس("35)

نتایج مسابقات هفته نخست لیگ دسته اول + (جدول رده بندی)