۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳

مربی آلومینیوم: در این چند روز تحت فشار بودیم

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: ما خیلی تحت فشار بودیم اما بچه‌ها با غیرت بازی کردند.
کد خبر: ۱۱۷۴۰۸
مربی آلومینیوم: در این چند روز تحت فشار بودیم
به گزارش وب سایت دی اسپورت، وحید فاضلی در نشست خبری بعد از بازی مقابل تراکتور، عنوان کرد: در ابتدا به هواداران تبریک می‌گویم و بعد از چند بازی برد کسب کردیم. امیدوارم سال جدید را با شادی این برد آغاز کنیم. از کادر فنی و مسئولان باشگاه تشکر می‌کنم. شرایط سختی این چند وقته داشتیم و خدا را شکر که توانستیم پنالتی را بگیریم و گل بزنیم. دقایق سختی داشتیم و بچه‌ها تحت فشار بودند. با غیرت خود توانستند این برد را حفظ کنند و از آنها تشکر می‌کنم. کادر فنی در صف آخر برد است و این برد برای همه هواداران و بازیکنان است. 

مربی آلومینیوم گفت: خدا را شکر می‌کنم همه با شادی این برد به تعطیلات می‌رویم. از طرف کادر از بازیکنان‌مان تشکر می‌کنم که باغیرت جنگیدند. واقعا آنها تحت فشار بودند. ما به بازی برگشتیم و بعد از زدن گل دقایق سختی داشتیم چون بچه‌ها هنوز آن اعتماد به نفس را نداشتند که گل را حفظ کنند و خودشان به خاطر همین مسئله تحت فشار بودند. خدا را شکر با غیرتشان نتیجه را حفظ کردند و توانستیم با برد از زمین بیرون بیایم. 

وی افزود: کادر فنی در صف آخر این برد است و این برد متعلق به هواداران آلومینیوم است و ما در انتهای صف این برد قرار داریم. کادر فنی واقعا در این 2-3 روز تحت فشار بودیم. حتی گفته بودم 16 ساعت خوابیده‌ایم که برخی دوستان گفتند طبیعی است، نه اینطور نیست از 32 ساعت 30 ساعت کار کردیم و نهایت توان‌مان را گذاشتیم تا پشیمان نباشیم. از همه دوستان تشکر می‌کنم و در این چند روز دیدم خبرنگاران پیگیر بودند.

فاضلی درباره وضعیت تراکتور، اظهارداشت: حیف است تراکتور اینجا باشد و در ادامه بازی‌ها امیدوارم موفق باشند و تیم را از این شرایط خارج کنند. من در این تیم بوده‌ام و تغییرات مثبت را امروز دیدم و لمس کردم. واقعا ما را اذیت کردند. به آنها بابت تیم خوب تبریک می‌گویم و قطعا روزهای خوبی خواهند داشت.