۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵
مس کرمان 0 - شمس آذر قزوین 1؛

شکست مس با دو اشتباه/پایان اردوی نارنجی‌پوشان در تهران

تیم فوتبال مس کرمان در آخرین دیدار دوستانه اردوی تدارکاتی خود در تهران نتیجه را به تیم دسته اولی شمس آذر قزوین واگذار کرد.
کد خبر: ۱۱۸۶۱۶
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ تیم فوتبال مس کرمان در آخرین مسابقه دوستانه اردوی تدارکاتی خود در تهران عصر امروز از ساعت ۱۷ در مجموعه ورزشی شهید رهگذر شهریار برابر تیم دسته اولی شمس آذر قزوین قرار گرفت.

این دیدار با ۲۰ دقیقه تاخیر به دلیل دیر رسیدن دو تیم به مجموعه ورزشی آغاز شد. نیمه نخست این دیدار با وجود ارائه بازی زیبای دو تیم و خلق موقعیت‌های گلزنی متعدد جذابیت خاصی را به خود گرفته بود اما دو تیم در امر گلزنی ناکام بودند و در نهایت نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در نیمه دوم نیز دو تیم همان روند نیمه نخست را تا دقیقه ۷۰ در پیش گرفتند اما در دقیقه ۷۲ روی اشتباه و لو دادن توپ توسط احمد نصیری در میانه میدان و اشتباه آرمان شهدادنژاد در خروج سبب شد تا پوریا سرآبادانی هافبک شمس آذر توپ را از بالای سر شهدادنژاد وارد دروازه مس کند تا تیم قزوینی از حریف لیگ برتری خود پیش بیفتد. تیم مس کرمان پس از دریافت گل تاکتیک‌های مختلفی را برای گلزنی امتحان کردند اما نارنجی پوشان در ضربات آخر کم دقت بودند و همین موضوع سبب شد تا موقعیت‌های این تیم تبدیل به گل نشود و سرانجام مسابقه دو تیم با برتری شمس آذر به پایان برسد‌.

 باز هم با وجود ارائه بازی زیبا و تاکتیکی در امر گلزنی ناکام بودند تا سرانجام تقابل جذاب و تماشاگرپسند دو تیم لیگ برتری و دسته اولی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

حواشی بازی:
*این مسابقه به دلیل دیر رسیدن دو تیم به مجموعه ورزشی و در جهت اختیار داشتن تایم بیشتر برای گرم کردن با ۲۰ دقیقه تاخیر آغاز شد.
*دکتر محسن سلاجقه رئیس هیئت مدیره، عارف سعیدیان معاون ورزشی باشگاه مس کرمان، شهاب زندی مدیرعامل، مجید رضائی مدیرفنی باشگاه شمس آذر قزوین این دیدار دوستانه را از نزدیک تماشا کردند.
*آرتا منهاجی مربی مس کرمان نیز که چند روزی می شود به بیماری کرونا مبتلا شده است و به همین دلیل اردوی نارنجی پوشان را ترک و خارج از اردوی مس اسکان دارد با تاخیر و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی وارد ورزشگاه محل برگزاری دوستانه شد و از روی سکوها نظاره گر بازی دو تیم بود و نکات فنی را یادداشت می کرد.
*معین دلاوری آنالیزور فصل گذشته ذوب‌آهن اصفهان نیز که به تازگی به کادرفنی مس کرمان اضافه شده است با حضور بر روی نیمکت مس این مسابقه را از نزدیک تماشا کرد.
*علاوه بر همراهان دو تیم؛ حدود ۵۰ الی ۶۰ تماشاگر از نزدیک و با حضور بر روی سکوهای ورزشگاه این مسابقه را تماشا کردند.
*در دقایق ۳۰ نیمه نخست و ۷۵ نیمه دوم داور به دلیل گرمای هوا اعلام کولینگ بریک کرد.