۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲
اختصاصی دی اسپورت؛

آرای انضباطی؛ محرومیت برای 4 تیم لیگ دویی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص پرونده های مطروحه مسابقات لیگ دو اعلام کرد.
کد خبر: ۱۲۰۸۹۵
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ آرای صادره از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به شرح زیر است:

*دیدار دو تیم بعثت کرمانشاه و اترک بجنورد در تاریخ ۲۴ بهمن ماه برگزار و از سوی جمشید هاتفی سرمربی و مهدی ابراهیمی تدارکات تیم اترک بجنورد تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه صورت گرفت؛ نامبردگان ۲ جلسه از همراهی تیم خود محروم بوده و به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

*دیدار دو تیم ایمان سبز شیراز و نود ارومیه در تاریخ ۲۳ بهمن ماه برگزار و از سوی سیداحمد حیات منش بازیکن تیم ایمان سبز شیراز تخلفاتی مبنی بر جلوگیری از موقعیت آشکار گلزنی حریف صورت گرفت؛ وی به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

علی شریفی دروازه بان تیم ایمان سبز شیراز به دلیل بدرفتاری در قبال بازیکن تیم مقابل یک جلسه از همراهی تیم خود محروم خواهد بود و باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

تیم ایمان سبز شیراز به دلیل سوء رفتار تیمی ناشی از دریافت ۵ اخطار به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

احسان جوشن بازیکن تیم نود ارومیه نیز به دلیل بدرفتاری در قبال بازیکن تیم مقابل یک جلسه از همراهی تیم خود محروم بوده و باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه پرداخت کند.

*دیدار دو تیم فولاد هرمزگان و نود ارومیه در تاریخ ۱۶ بهمن ماه برگزار و از سوی سعید موسی زاده مربی تیم نود ارومیه تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه صورت گرفت؛ این مربی یک جلسه از همراهی تیم خود محروم بوده و باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

دو تیم فولاد هرمزگان و نود ارومیه نیز به دلیل سوء رفتار تیمی ناشی از دریافت پنج و شش اخطار به ترتیب به پرداخت ۵۰ و ۶۰ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

*دیدار دو تیم ویستاتوربین تهران و پانیک تالش در تاریخ ۱۱ بهمن ماه برگزار و از سوی علی کشاورز مربی تیم ویستاتوربین تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه صورت گرفت؛ وی یک جلسه از همراهی تیم خود محروم بوده و باید ۱۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

مهدی دوستی عوامل منتسب به تیم ویستاتوربین تهران نیز به دلیل نقض اصول کلی رفتار از طریق حضور با کارت فرد دیگری و همچنین رفتار غیر ورزشی به مدت سه ماه از کلیه فعالیت‌های فوتبالی محروم بوده و باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

تیم ویستاتوربین تهران نیز به دلیل سوء رفتار تیم ناشی از دریافت ۵ اخطار به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. 
ترند های روز