۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷
برسد به دست رئیس کمیته انضباطی؛

ویدئو: پرتاپ نارنجک و لیرز پرانی هواداران استقلال خوزستان

با وجود هشدار رئیس کمیته انضباطی مبنی بر اعمال جریمه و محرومیت در صورت استفاده از لیزر در ورزشگاه‌ها اما باز هم شاهد استفاده از آن و حتی نارنجک‌های دستی خطرناک در فوتبال کشور علی الخصوص رقابت‌های لیگ یک هستیم.
کد خبر: ۱۲۱۲۹۹
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ پس از حواشی بازی سپاهان و پرسپولیس و لیرز پرانی تماشاگران در آن مسابقه؛ ابوالفضل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هفته گذشته با ارسال نامه‌ای به سرپرست سازمان لیگ فوتبال صراحتا اعلام کرد؛ که با توجه به شیوع استفاده از لیزر در ورزشگاه‌ها استفاده از آن و سایر وسایل مشابه در جریان مسابقات ممنوع و تخلف محسوب می‌شود و در صورت استفاده تماشاگران در استادیوم‌ها منجر به جرایم نقدی و یا محرومیت باشگاه‌های میزبان از حضور تماشاگران در بازی‌های خانگی خواهد شد. حسن زاده در بخش دیگری از نامه خود از سرپرست سازمان لیگ خواست تا مراتب را به کلیه باشگاه‌های حاضر در لیگ‌های مختلف ابلاغ کند تا از شیوع این اتفاق جلوگیری شود.

پرتاپ نارنجک و لیرز پرانی هواداران استقلال خوزستان

با وجود هشدار رئیس کمیته انضباطی و ابلاغ سازمان لیگ به کلیه باشگاه‌های حاضر در لیگ‌های مختلف و رسانه‌ای شدن این موضوع از سوی سایت رسمی فدراسیون فوتبال و بسیاری از رسانه‌ها اما باز هم شاهد استفاده لیزر و حتی نارنجک‌های دستی خطرناک در فوتبال کشور علی الخصوص رقابت‌های لیگ یک هستیم.

در جریان دیدار دو تیم استقلال خوزستان و خلیج فارس ماهشهر در چارچوب هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ یک که به میزبانی آبی‌پوشان در غدیر اهواز برگزار شد، تماشاگران خوزستانی و هواداران استقلال خوزستان بارها با پرتاب نارنجک‌های دست ساز خطرناک موجب ترس حاضرین کنار زمین و حتی گزارشگر مسابقه شدند.

شدت و تکرار پرتاب نارنجک از سوی تماشاگران به گونه‌ای بود که در نهایت داور مسابقه مجبور شد دقایقی بازی را متوقف و نسبت به اقدام خطرناک تماشاگران به نمایندگان و ناظران مسابقه تذکر دهد.

علاوه بر پرتاب نارنجک؛ تماشاگران در دقایقی از بازی اقدام به لیزر پرانی کردند که این تخلفات آشکار آنها حتی از لنز دوربین‌های تلویزیونی نیز دور نماند.

حالا با توجه به هشدار رئیس کمیته انضباطی مبنی بر اعمال جریمه و محرومیت برای تماشاگران باشگاه‌های میزبان در صورت استفاده از لیزر و وسایل مشابه باید منتظر ماند و دید که واکنش کمیته انضباطی نسبت به تخلفات هواداران استقلال خوزستان چه خواهد بود و آیا جرایمی برای این تیم در نظر گرفته خواهد شد.