۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳
استرس، همان چیزی که رقبا می‌خواهند؛

فرصت سوزیِ کاکوها مقابل تیمی از سرزمین شمالی

تیم فوتبال فجرسپاسی بزرگترین فرصت برای صعود به رتبه دوم جدول لیگ آزادگان را از دست داد.
کد خبر: ۱۲۱۴۶۵
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ فجرسپاسی در هفته سی و دوم لیگ یک با توجه به استراحت استقلال خوزستان این فرصت بزرگ را داشت تا با برتری برابر شهرداری آستارا به رتبه دوم جدول برسد و در دو هفته پایانی سرنوشت صعود را در اختیار خود داشته باشد اما این تیم با وجود اخراج یک بازیکن از تیم شهرداری آستارا در دقیقه ۶۰ و حدود ۴۰ دقیقه انجام بازی برابر تیم ده نفره نتوانست به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل دست یابد تا این فرصت بزرگ و شاید دست نیافتنی برای صعود به رتبه دوم جدول لیگ یک را از دست بدهد.

فجری‌ها که پیش از این؛ استرس بسیار زیادی ناشی از حساسیت بالای جدول و برای رسیدن به رتبه دوم جدول و حفظ این جایگاه داشتند، می‌توانستند با صعود به رتبه دوم از استرس خود کاسته و با خیال آسوده‌ای در دو هفته پایانی‌ در مسابقات شرکت کنند.

شاگردان مهدی رجب زاده در دو هفته پایانی به ترتیب برابر پارس جنوبی جم و مس شهربابک؛ تیم‌هایی که در طول فصل در جمع مدعیان قرار داشتند صف آرایی خواهند کرد. هر دو تیم پس از مقطعی که با بحران نتیجه‌گیری روبرو شدند و از کورس رقابت با‌ سایر مدعیان خارج شدند حالا به روند خوب خود بازگشته‌اند و دوست دارند تا فصل را با ادامه این روند مطلوب به پایان برسانند. از این رو و با توجه به استرس ناشی از حساسیت بالای جدول که در ساق پاهای فجری‌ها دیده می‌شود و سرمربی این تیم نیز پس از بازی برابر شهرداری آستارا به آن اشاره و اذعان کرد به نظر می رسد آنها که در دو هفته باقی مانده ابتدا باید در شیراز برابر پارس جم و سپس مقابل مس در شهربابک صف آرایی کنند کار دشواری را در پیش داشته باشند.

در سوی مقابل استقلال خوزستان مقابل تیم‌های خوشه طلایی و آرمان‌گهری قرار خواهند گرفت که از انگیزه خاص و بیشتری در این دو هفته باقی مانده برخوردار نیستند چرا که نه شانسی برای صعود دارند و نه خطری به لحاظ سقوط به دسته پایین تر آنها را تهدید می‌کند.