۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲

تساوی در دربی دوستانه پس از خانه تکانی اساسی!

تیم فوتبال مس کرمان در اولین بازی دوستانه خود پس از شروع تمرینات این فصلش، در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برابر تیم گل گهر با تساوی بدو گل متوقف شد.
کد خبر: ۱۲۱۹۷۰
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ این بازی در سه وقت 30 دقیقه‌ای برگزار شد، با توجه به اینکه دو تیم پس از جدایی کادرفنی قبلی و انتخاب سرمربیان و کادر جدید تحول زیادی در شاکله اصلی تیمشان ایجاد کرده و به نوعی پیش از شروع فصل خانه تکانی اساسی را انجام دادند؛ و هماهنگی بازیکنان جدید با یکدیگر نیاز به زمان بیشتری دارد از این رو گلی بین دو تیم رد و بدل نشد تا در نهایت هر سه نیمه با تساوی بدون گل خاتمه یابد.

در وقت اول این بازی مس کرمان با ترکیب؛ حسین شهریاری، علی تهامی، ابولفضل علایی، امین کاویانی، عارف زینلی، رضا نبی زاده، خشیار زبرجد، سجاد حیدری و علی وزیری پناه به میدان رفت و در 30 دقیقه دوم با ترکیب؛ محمد امین رضایی، امیر حسین زنگی آبادی، علی خلیلی، علیرضا قادری، مهدی ناظمی، امیر حسین بهزادی، صالح محمدی، ابولفضل نظری، سعید حسین پور، معین قربانی، امیر حسین جعفری و پوریا غلامی بازی کرد و در وقت سوم نیز با تلفیقی از این دو ترکیب به میدان رفت.

مس کرمان در اولین بازی تدارکاتی خود در اردوی تهران که از اواسط هفته آینده در پایتخت برپا خواهد کرد؛ با امیدهای استقلال تهران دیدار خواهد کرد.