۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
برای حضور در لیگ یک؛

از 18 بازیکن داماش گیلان رونمایی شد

باشگاه داماش گیلان برای حضور در فصل جدید رقابت‌های‌ لیگ یک با ۱۸ بازیکن قرارداد همکاری بست.
کد خبر: ۱۲۲۰۸۳
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ پس از توافق دکتر پیمان بهاروند و جهانگیر عسکری با ناصر زحمتکش مالک قبلی باشگاه داماش گیلان بر سر انتقال امتیاز این باشگاه و انتخاب علی اصغر کلانتری به عنوان سرمربی جدید؛ لاجوردی پوشان رشت فعالیت نقل و انتقالاتی خود را آغاز کرده و با ۱۸ بازیکن جدید قرارداد همکاری بستند.

بر اساس این گزارش؛ باشگاه داماش گیلان پس از توافق نهایی با آقایان میلاد احمدی (شمس آذر قزوین)، فرزان دانا (بازیکن آزاد)، رضا بلیوند (پارس جنوبی جم)، رضا حیدری (ملوان بندرانزلی)، پوریا شایسته (پارس جنوبی جم)، آرمین انبساطی (ملوان بندرانزلی)، محمد بیرانوند (شهرداری همدان)، محمود بیرانوند یگانه (دریای بابل) و رضا پورمهدی آبادی (آرمان‌گهر سیرجان) با هر یک از آنها قرارداد منعقد کرد.

همچنین این باشگاه شمالی قرارداد ۹ بازیکن فصل گذشته خود به نام‌های آقایان میلاد پورقلی (دروازه‌بان)، پژمان نجات، سعید طالبی، حسین خیری، سیامک علیزاده، محمد رستمی، میعاد یزدانی، علی مصطفایی و رضا زاهدتبار را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد.

با توجه به اینکه هنوز امتیاز باشگاه داماش به صورت رسمی به گروه جدید انتقال نیافته است؛ از این رو قرارداد هیچ یک از بازیکنان فوق ثبت نشده و رسانه این باشگاه نیز از این بازیکنان رونمایی نکرده است