۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹
بعضی از لیدرها و هواداران سوء استفاده می‌کنند؛

داداش‌زاده: مطالباتم را ندهند، از داماش امتیاز کسر می‌شود!

سرمربی سابق داماش گیلان می‌گوید در صورتی که مطالباتش از سوی مالک این باشگاه پرداخت نشود؛ از باشگاه گیلانی مجددا به کمیته تعیین وضعیت شکایت خواهد کرد.
کد خبر: ۱۲۳۲۱۴
به گزارش"دی‌اسپورت"؛ مشکلات همیشگی مالکیتی باشگاه داماش گیلان پس از صعود به لیگ یک و در فصل جاری لیگ آزادگان نیز همراه این باشگاه بوده به طوری که لاجوردی‌پوشان را با موجی از حواشی‌ها روبرو کرده است، وجود حواشی‌های زیاد حول باشگاه پرهوادار گیلانی بر نتایج این تیم نیز تاثیر منفی گذاشته به طوری که داماشی‌ها از حداکثر امتیازات ۷ هفته ابتدایی (۲۱ امتیاز) تنها ۵ امتیاز را بدست آورده‌اند.

در جدیدترین حواشی بوجود آمده پیرامون باشگاه داماش گیلان اینکه گویا چک ناصر زحمتکش مالک این باشگاه بابت تسویه مطالبات بهزاد داداش زاده سرمربی سابق داماشی‌ها برگشت خورده و این مربی قصد دارد علاوه بر شکایت از زحمتکش در محاکم قضایی، پرونده شکایت از باشگاه داماش را در کمیته تعیین وضعیت بار دیگر به جریان بیاندازد. مسئله‌ای که می‌تواند در ادامه لیگ برای باشگاه گیلانی دردسرساز شود.

بهزاد داداش زاده در گفتگو با خبرنگار "دی‌اسپورت" در این خصوص اظهار داشت: ابتدا می‌خواهم در مورد اینکه آقای زحمتکش چگونه مالک باشگاه داماش شد صحبت کنم، او با تهدید هیئت فوتبال استان گیلان و آقای نصیری امتیازی که قیمتش ۱۰ میلیارد بود را با ۶ میلیارد خریداری کرد! از این ۶ میلیارد ابتدا ۵۰۰ میلیون و سپس ۳ میلیارد به آقای نصیری پرداخت کرد و حدود ۲/۵ میلیارد را گرو نگه داشت تا با من تسویه کند، چون قرارداد من دو ساله بود، باید نزدیک به ۳ میلیارد به من پرداخت می‌کرد.

داداش زاده ادامه داد: زمانی که کار را شروع کردیم، متوجه شدم آقای زحمتکش برای درآمدزایی به فوتبال آمده است نه کمک به فوتبال؛ به او گفتم اجازه نمی‌دهم که از هر راهی در داماش درآمدزایی کنید و باید به باشگاه پول تزریق کنید، بعد از جدایی بابت دریافت مطالباتم از باشگاه داماش شکایت کردم که شکایتم در کمیته تعیین وضعیت رد شد اما پس از تجدید نظرخواهی در کمیته استیناف این کمیته رای داد تا باشگاه داماش به جای ۳ میلیارد، ۱/۵ میلیارد به من پرداخت کند.

سرمربی سابق داماش افزود: چون ۲/۵ میلیارد پول آقای نصیری دست آقای زحمتکش بود، او در کمیته استیناف پذیرفت که ۱/۵ میلیارد به من پرداخت کند، آمدیم در هیئت فوتبال استان صحبت کردیم و چون وکیل من می‌دانست او به من پول نمی‌دهد از آنها ۲ میلیارد خواست! اصلا زحمتکش پولی ندارد، با پول این و آن تیمداری می‌کند! با ۲/۵ میلیارد و کمک‌هایی که از شورای شهر و شهرداری گرفت تیم را به لیگ یک رساند، الان با آقای پیوس هم تسویه نکرده‌ است، نمی‌دانم این افراد را چه کسانی به عنوان مالک به باشگاه‌ها می‌آورند. اگر قرار بود با ۵۰۰ میلیون تیم بخرد، خودم تیم را می‌خریدم!

وی ادامه داد: قبل از بازی نخست داماش لیدرها، هواداران، بسیاری از اهالی فوتبال گیلان و رئیس کمیته تعیین وضعیت از من خواستند تا گذشت کنم، ۱۲ ظهر روز بازی نخست داماش من رضایت دادم، البته شرطم این بود از ۱/۵ میلیارد، ۵۰۰ میلیون نقد پرداخت کنند و مابقی را در یک فقره چک به مدت ۱۰ روز به ما تحویل دهند اما به خاطر مردم رشت گذشت کردم و آقای زحمتکش به من چک ۴۵ روزه داد که متاسفانه همان چک برگشت خورد، شنیدم حتی پول بازیکنان را هم نتوانسته بدهد، شما نمی توانید و توان تیمداری ندارید چرا وارد فوتبال می‌شوید.

داداش زاده در پاسخ به این پرسش که اکنون چه اقداماتی پس از عدم وصول چک ارائه شده از سوی مالک باشگاه داماش به وی انجام داده است؛ گفت: مالک باشگاه داماش اگر مطالبات من را پرداخت نکند و چک من وصول نشود، تا ته این ماجرا که حالا هر چه باشد توقیف اموال، حکم جلب و... خواهم رفت، اگر هم بخواهم از باشگاه داماش مجددا شکایت کنم از این باشگاه امتیاز کسر خواهد شد!

او افزود: چون آقای نورشرق رئیس کمیته تعیین وضعیت در جریان ماجرای ما قرار دارد اگر شکایت کنم ممکن است باشگاه داماش را توبیخ و امتیاز از امتیازات این باشگاه کسر کنند تا مطالبات من را پرداخت کنند.

سرمربی سابق داماش در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه خاطرات خوبی در تیم داماش دارد و این تیم را خودش به لیگ دو رسانده است، از این رو انتظارات از او بالا است تا مدارا کند و در نهایت این مسئله به نوعی حل شود؛ بیان کرد: این دلیل نمی‌شود و اصلا معنا ندارد و قبول ندارم، درست است با این تیم خاطره دارم و این تیم را به لیگ دو رساندم اما در سال ۷۱ با حضور من استقلال رشت ۵۰۰ هزار تومان گرفت و من خودم ۷۰ هزار تومان گرفتم، آن زمانی که من استقلال رشت بازی می‌کردم این لیدرها و هواداران کجا بودند؟ این تیم مال من و امثال من است اما من دینم را به شهرم و تیمم ادا کردم و وفادار بودم، اما الان کدام لیدر و هوادار من را حمایت می‌کند؟ که تماس می‌گیرند و قسم می‌خورند گذشت کنم. همه به فکر خودشان هستند. بعضی از لیدرها و هوادارها عاشق تیم هستند اما بعضی‌ها هم هستند سوء استفاده می‌کنند.

داداش زاده افزود: من اصلا فرصت دیگری نمی‌دهم و وکیلم تمام اقدامات را انجام می‌دهد، طبق قانون هم پیش می‌رود و بابت هر روز دیرکرد باید به من خسارت بدهند. من اگر پرونده را بار دیگر در کمیته تعیین وضعیت به جریان بیاندازم حدود یک ماه طول می‌کشد آن زمان داماش در هر امتیازی باشد سه امتیاز از این تیم کسر می‌کنند عینا مثل قانون فیفا است.

وی در پایان گفت: تا شنبه صبر می‌کنم اگر کسی پیگیر نباشد، به کمیته تعیین وضعیت هم شکایت می‌کنم بالاخره آقای نورشرق باید پاسخگو باشد چون ایشان خواست تا من گذشت کنم.