۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
حرف زدن در مورد داوری دردی را دوا نمی‌کند

بگوویچ: با لیاقت تمام توانستیم فجر را شکست دهیم

 سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان تأکید کرد تیمش با شایستگی و لیاقت تمام توانسته فجرسپاسی را شکست دهد.
کد خبر: ۷۱۲۹۴

به گزارش «دی اسپورت»؛ وینگو بگوویچ در گفت‌‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران پویا، درباره پیروزی 2 بر یک تیم گل‌گهر مقابل فجرسپاسی شیراز در هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال، اظهار داشت: واقعاً به بازیکنانم تبریک می‌گویم که مردانه جنگیدند و همه تلاش خود را به کار بردند تا در این بازی به برتری برسیم. فکر می‌کنم با لیاقت تمام توانستیم سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

وی ادامه داد: در لحظاتی از مسابقه، بازی واقعاً گره خورده بود. این برای دومین بار است که در مسابقات ما، داور چهارم به داخل زمین می‌آید و به ضررمان اعلام پنالتی می‌کند. من چنین چیزی تاکنون ندیده بودم و به همین دلیل هم بازی گره خورد. به جز این اتفاقات، ما چند توپ را به تیر دروازه حریف زدیم و با لیاقت و شایستگی توانستیم سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

سرمربی تیم گل‌گهر در مورد داوری این دیدار، تصریح کرد:‌ شاید الان خیلی درست نباشد که داوری را تفسیر کنیم، چون حرف زدن در این مورد دردی را دوا نمی‌کند. به طور کلی می‌توانم بگویم تا این لحظه اصلاً از داوری‌های مسابقات‌مان راضی نبوده‌ام.

بگوویچ درباره کیفیت چمن ورزشگاه حافظیه شیراز خاطرنشان کرد:‌ این ورزشگاه زمین چمن جالبی ندارد. به نظرم برای شهری که به فوتبال ملی ایران بازیکنان زیادی تقدیم کرده است، حیف است زمین چمن خوبی نداشته باشد.