۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹
در مربیگری اصولی دارم که هرگز از آن کوتاه نمی‌آیم؛

حسینی : مسئولان مس معتقد بودند هوچی‌گری لیگ یک را ندارم

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت:مسئولان جدید مس کرمان می‌خواستند در جذب بازیکنان خرد جمعی صورت بگیرد در حالی که من مسئول فنی هستم و هرگز از اصولم کوتاه نمی‌آِیم.
کد خبر: ۸۱۲۰۶

به گزارش"دی اسپورت"، مجتبی حسینی در خصوص جدایی‌اش از مس کرمان و اتفاقاتی که برای وی طی روزهای اخیر رخ داد گفت:من امروز رسما با مسئولان باشگاه مس تسویه حساب کردم و از این تیم جدا شدم.

 

وی افزود:ما 25 روز در کرمان تیم را آماده کردیم چون گروهی که من با آنها کار می‌کردیم خیلی به کار ما اعتقاد داشتند. بعد از تغییراتی که در کل هیات مدیره و مدیرعاملی باشگاه رخ داد نفرات جدید معتقد بودند من یک سرمربی لیگ برتری هستم و هوچی‌گری کار در لیگ یک را بلد نیستم!

 

حسینی تاکید کرد: ما در این مدت 7-8 بازیکن را در اختیار گرفتیم و از نگاه من این نفرات با توجه به سقف قراردادی که تعیین شده بود بازیکنان خوبی هستند اما نفرات جدید مدیریتی معتقد بودند در بستن تیم باید خرد جمعی صورت بگیرد که با توجه به خلق و خو و اصولی که دارم و البته چون مسئول فنی تیم من هستم متوجه شدم شرایط اصلا برای همکاری مهیا نیست و به این علت از مس کرمان جدا شدم.

 

مربی فصل گذشته تراکتورسازی تاکید کرد: من در مربیگری اصلولی دارم که هرگز از آن کوتاه نمی‌آیم و هنگامی که با تغییر و تحولات متوجه شدم خواسته ها متفاوت است تصمیم به جدایی از مس کرمان را گرفتم.

 

حسینی در پایان در خصوص اینکه چه تصمیمی برای آینده دارد گفت: قبل از اینکه به مس کرمان بروم 2-3 پیشنهاد خوب از تیم‌های لیگ دسته اول داشتم ولی حالا پیشنهادی ندارم اما مطمئنا به زودی در مورد آینده‌ کاری ام تصمیم جدیدی خواهم گرفت.

 

منبع : فارس