۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۱
هواداران تیم ها اصول جوانمردی را رعایت کنند؛

بهمنی : آمادگی برپایی جشن قهرمانی درخور و شان مردم و تیم ها را داریم

مدیر روابط عمومی و فرهنگی سازمان لیگ در مورد نحوه برگزاری جشن قهرمانی توضیحاتی را ارائه داد.
کد خبر: ۹۶۶۷۶
به گزارش"دی اسپورت"؛ حجت الله بهمنی در گفتگو با دی اسپورت در خصوص برپایی جشن قهرمانی اظهار داشت : در حال سه تیم پرسپولیس ، سپاهان و استقلال از شانس قهرمانی برخوردار هستند با توجه به شرایط جدول امکان قهرمانی یکی از سه تیم در هفته بیست و نهم وجود دارد ما با آماده کردن سه جام ، مدال های قهرمانی و سه جایگاه ویژه تیم قهرمان در سه شهر خود را مهیای برگزاری جشن قهرمانی در صورت قهرمانی یکی از تیم ها کردیم‌.

بهمنی افزود : در صورتی که تیم پرسپولیس در هفته بیست و نهم به مقام قهرمانی برسد جام قهرمانی در هفته سی ام به این تیم اهدا خواهد شد.

مدیر روابط عمومی سازمان لیگ ادامه داد : جام و مدال های قهرمانی به شکل زیبا طراحی شده و تصویری از خلیج فارس و سربازان ایرانی که که از خلیج حفاظت می کنند نقش بسته است در کل امیدواریم جشن قهرمانی منظم و شکیلی را برگزار کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا سایر شهرها امکانات لازم برای برپایی جشن قهرمانی را دارند گفت : ما در مشهد ، اصفهان قبلا جشن قهرمانی برگزار کردیم و حتی در جم نیز جشن قهرمانی لیگ یک را برگزار کردیم و این آمادگی را داریم که جشن قهرمانی در خور شان مردم و فوتبال کشور برگزار کنیم‌.

بهمنی در خصوص اینکه آیا سازمان لیگ برای پخش زنده جشن قهرمانی با صدا و سیما هماهنگی لازم را انجام داده است بیان کرد : حتما برنامه های صدا و سیما چک می شود و هر زمانی که تعیین می شود در آن زمان پخش زنده صورت می گیرد.

او در واکنش به ناراحتی هواداران پرسپولیس از عدم اهدای جام قهرمانی در صورت مسجل شدن قهرمانی این تیم در هفته بیست و نهم گفت : این موضوع احتمال ناراحتی و اعتراض سایر تیم ها را که شانس قهرمانی را دارند بدنبال داشت که تصمیم گرفتیم سه جام در سه شهر آماده کنیم تا خدایی نکرده ناراحتی ایجاد نشود.

بهمنی در پایان تاکید کرد : از هواداران تیم هایی که شانس قهرمانی دارند و تیم هایی که برای عدم سقوط می جنگند خواهش می کنم اصول جوانمردی را رعایت کرده و به یک دیگر احترام بگذارند چرا که همه ما مردمان یک کشور هستیم و امیدوارم که در هفته های پایانی بازی های خوبی را شاهد باشیم.