۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱

قایدی: فکری نظم خیلی خوبی در استقلال ایجاد کرده است

ملی‌پوش استقلال اعتقاد دارد سرمربی این تیم، نظم بسیار خوبی را میان آبی‌پوشان ایجاد کرده است.
کد خبر: ۱۱۰۳۲۲
به گزارش وب سایت دی اسپورت، مهدی قایدی درباره به ثمر رساندن نخستین گل ملی خود مقابل تیم ملی فوتبال بوسنی و هرزگوین اظهار داشت: خیلی خوشحالم برای تیم ملی کشورم بازی می‌کنم و افتخار این را دارم که پیراهن تیم ملی را بپوشم. تمام تلاشم را می‌کنم که بهترین عملکرد را در تیم ملی داشته باشم. خیلی بابت این گل خوشحال شدم و نمی‌دانستم این شادی را چگونه توصیف کنم. کسی نمی‌دانست چقدر از درون خوشحالم. امیدوارم این موضوع همیشه تکرار شود و بیشتر دل مردم را شاد کنم.

وی درباره انتشار فیلم پدرش هنگام گلزنی به بوسنی تصریح کرد: حس عجیبی بود و هم خوب بود و هم ناراحت‌کننده. پدر و خانواده‌ام از من دور بودند و دوست داشتم پس از این گل کنارم باشند. از این فیلم تحت تأثیر قرار گرفتم و گفتم چرا آن را به تنهایی ببینم، به همین خاطر این فیلم را منتشر کردم.

مهاجم استقلال درباره شرایط این تیم با محمود فکری گفت: امسال خدا را شکر فصل را خوب و با پیروزی آغاز کردیم. چند روز دیگر هم با فولاد بازی داریم. امیدوارم نتیجه لازم را به دست بیاوریم و گام خیلی خوبی به سوی قهرمانی برداریم. آقا محمود نظم خیلی خوبی در تیم ایجاد کرده است. امیدوارم با این نظم و ارائه بازی‌های خوب، نتیجه لازم را کسب و دل هواداران را شاد کنیم.