۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱
قضاوت این بازی برای داور خیلی مشکل بود؛

رضایی: روی برد استقلال حساب کرده بودیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت:ما روی برد این بازی حساب کرده بودیم و می توانستیم از شرایط استفاده کنیم.
کد خبر: ۱۱۱۰۵۶
به گزارش وب سایت دی اسپورت، رحمان رضایی بعد از دیدار تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: با توجه به اینکه شرایط زمین لغزنده بود، بازی خیلی درگیرانه‌ای صورت گرفت. در نیمه اول خیلی خوب شروع کردیم و تا دقیقه 25 می‌توانستیم به برتری برسیم. استقلال تیم خوبی است و تعویضی های خوبی داشت ولی تیم ما درگیر کرونا بود و دیدید که 4 بازیکن زیر 23 سال در بازی امروز داشتیم.

وی افزود: 7-8 بازیکن ما تستشان مثبت است و آنهایی هم که برگشتند فقط یک هفته تمرین کردند. طبیعتا آنها از شرایط آرمانی دور بودند و خوشبختانه خوب بازی کردند هر چند شرایط ایده آل صد در صد نداشتند. ما روی برد این بازی حساب کرده بودیم و می توانستیم از شرایط استفاده کنیم. در نیمه دوم چون بازیکنان ما خوب تمرین نکرده بودند 15 دقیقه افت کردیم ولی باز هم به خود آمدیم و چند موقعیت و ضد حمله هم داشتیم اما در نهایت بازی به تساوی رسید.

سرمربی ذوب‌آهن در نشست خبری هم پاسخگوی خبرنگاران شد و در خصوص بازی گفت: بازی خوبی بود، ذوب‌آهن خیلی خوب جنگید و خیلی خوب کار کرد. در بازیسازی و حمله و دفاع خوب ظاهر شدیم ولی از موقعیت‌ها استفاده نکردیم. تیم ما تیم نصفه و نیمه‌ای بود چون هنوز 7 بازیکن تیم ما درگیر کرونا هستند. بازیکنانی که در زمین داشتیم همه جوان 20-21 ساله بودند و خدا را شکر عالی کار کردند.

وی تاکید کرد: یکسری از بازیکنان ما از شرایط ایده‌آل دور بودند، علی دشتی فقط یک هفته با ما تمرین کرده بود، دارکو هم مثل دشتی و محمدی مهر و سلطانی‌مهر هم همین شرایط را داشت. این بازیکن 2 بار تست کرونایش مثبت بود و 20 روز در تمرینات ما حضور نداشت. همه این مسائل نشان می دهد اگر تیم ما کامل بود صد در صد 3 امتیاز را می‌گرفتیم ولی من به بازیکنان تیمم خسته نباشید می‌گویم و وعده می‌دهم همه به این تیم امیدوار باشند.

سرمربی ذوب آهن تاکید کرد: با شرایط مصدومیت بازیکنانمان و غیبت قریشی همین که بازیکنانم خوب بازی می‌کنند به آینده این تیم خیلی امیدوار هستم.

رضایی در خصوص اینکه ظاهرا داور یک پنالتی برای تیم ذوب‌آهن نگرفته است گفت: با توجه به لغزندگی زمین و بارش باران طی روزهای اخیر بازیکنان سُر می‌خوردند و همین قضاوت را برای داور مشکل می‌کرد. حتی سر خوردن بازیکن شبهه خطا بودن صحنه را برای داوران ایجاد می کرد. این دیدار برای قضاوت کردن خیلی مشکل بود ولی خدا را شکر می‌کنم در این 6 بازی حداقل در یک بازی داور کم اشتباه سوت زد. در آن صحنه هم او هم می‌توانست سوت بزند و هم می‌توانست نزند!

وی ادامه داد: نمی‌دانم چه بگویم. به 5 بازی قبل ما نگاه کنید که چه اتفاقاتی رخ داده است. ممکن است آن صحنه را یک داور خطا بگیرد و یک داور هم نگیرد. شاید خیلی‌ها معتقد باشند که آن صحنه پنالتی بوده ولی من نمی‌توانم روی آن صحنه قضاوت کنم چون آن را دوباره ندیدم.

سرمربی تیم ذوب آهن در خصوص زمین ورزشگاه فولادشهر گفت: این زمین فوق‌العاده بود. زمین فولادشهر جزو بهترین زمین‌های ایران است چون در این چند روز بارش های زیادی انجام شد اما برای بازی امروز کیفیت خوبی داشت.