۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۱
نوع داوری‌ها شائبه حمایت داورها از یک تیم خاص را تقویت می‌کند؛

اعتراض مجدد ون‌پارس به داوری‌های یک تیم خاص

مدیرعامل باشگاه ون پارس اصفهان بار دیگر به نحوه قضاوت داوران در دیدارهای یک تیم خاص معترض شد.
کد خبر: ۱۲۱۱۳۱
اعتراض مجدد ون‌پارس به داوری‌های یک تیم خاص
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ باشگاه ون‌پارس اصفهان که پس از دیدار برابر استقلال خوزستان نسبت به نحوه قضاوت تیم داوری این مسابقه اعتراض تندی کرده بود؛ مدیرعامل آن پس از دیدار برابر خلیج‌فارس ماهشهر نیز از نحوه قضاوت داوران در هفته‌های اخیر گلایه و از کمیته داوران خواست تا در این هفته‌های پایانی نظارت ویژه‌ای بر قضاوت داورانش داشته باشد.

احمد تحسیری پس از دیدار برابر خلیج‌فارس ماهشهر در خصوص قضاوت داوران در هفته‌های پایانی اظهار داشت: شرایط حساس است و نوع داوری‌ها شائبه برانگیز است این ذهنیت را تقویت می‌کند که شاید داورها یک تیم خاص را حمایت می‌کنند! کمیته داوران دقت بیشتری داشته باشند تا این شائبه‌‌ها و ذهنیت‌ها تقویت نشود.

مدیرعامل ون پارس در پاسخ به این سوال که چه  هدفی تا پایان فصل دارند بیان داشت: در حال حاضر ما از فوتبال ایران سه هیچ جلو هستیم ما در عرض سه سال به لیگ یک رسدیم و در این مدت ۴ مقام قهرمانی را بدست آوردیم. تا دو هفته پیش که این اشتباهات داوری برایمان اتفاق افتاد و نگران بودیم از داوری‌ها ما مدعی صعود بودیم عملکرد فوق العاده‌ای داشتیم و فکر نمی کنم در فوتبال ایران تیمی چنین عملکردی داشته باشد که معدل خوبی هم می شود.

وی در مورد بازی هفته آینده تیمش برابر شمس آذر اظهار کرد: نتایج شمس آذر برای همه مهم است اما بازی ما با آنها برای هیچ تیمی اهمیتی ندارد برای ما مهم است می رویم تا بازی زیبایی را انجام دهیم همانطور هم که ملاحظه کردید ما کلا در مسابقات لیگ بازی‌های زیبایی را انجام دادیم مطمئنا در این بازی هم می رویم تا نتیجه لازم را برابر شمس آذر بگیریم. هر چند تعدادی از بازیکنان‌مان برای این بازی با مشکلاتی مواجه شدند اما نیمکت ما نیمکت خوبی است.