۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸
ترفند جلوگیری از تبدیل میهمان به میزبان مسابقه!

بازی خوشه طلایی - شهرداری آستارا بدون تماشاگر شد!

دیدار دو تیم خوشه طلایی و شهرداری آستارا بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۲۹۶۳
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور؛ امروز تیم خوشه طلایی از ساعت ۱۶ پذیرای شهرداری آستارا خواهد بود.

این مسابقه و سایر مسابقه‌های خانگی تیم خوشه طلایی به دلیل عدم تایید ورزشگاه تختی اردبیل از سوی سازمان لیگ و تا رفع نواقصات این ورزشگاه، با درخواست باشگاه اردبیلی و موافقت هیئت فوتبال استان گیلان و سازمان لیگ در ورزشگاه وحدت آستارا؛ ورزشگاهی که حدود ۸۰ کیلومتر از مرکز استان اردبیل فاصله دارد؛ برگزار خواهد شد.

از آنجایی که بر حسب اتفاق؛ میزبانی نخست این تیم در ورزشگاه وحدت آستارا برابر شهرداری این شهر خواهد بود از این رو گویا باشگاه خوشه طلایی برای جلوگیری از بهره‌مندی آستارایی‌ها از حضور هواداران‌شان و همچنین تبدیل میهمان به میزبان مسابقه در جلسه هماهنگی پیش از بازی درخواست کرده است که این مسابقه بدون حضور هواداران هر دو تیم برگزار شود! موضوعی که حتی منجر به عدم حضور هواداران اردبیلی نیز در ورزشگاه می‌شود!

شایان ذکر است؛ پروسه انتقال مالکیت باشگاه خوشه طلایی پیش از آغاز فصل به استان اردبیل کلید خورده است اما این امر تاکنون بنا به دلایل مختلفی به صورت قطعی انجام نشده است.