۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۰
پنج باشگاه و یک مربی جریمه شدند؛

محرومیت مربیان پارس جم و نفت مسجدسلیمان

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود در خصوص پرونده‌های مطروحه تیم‌های دسته اولی را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۲۳۳۶۶
به گزارش"دی‌اسپورت"؛ آرای صادره از سوی کمیته انضباطی به شرح زیر است:

*دیدار دو تیم چادرملو اردکان و پارس جنوبی جم در تاریخ ۲۸ مهرماه برگزار شد، که در این مسابقه از سوی سیامک کوهنورد مربی تیم پارس جنوبی جم تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه داور صورت گرفت وی دو جلسه از همراهی تیم خود محروم بوده و باید ۲۶۰ میلیون ریال جریمه پرداخت کند.

تیم پارس جنوبی جم به دلیل سوء رفتار تیمی ناشی از دریافت ۵ اخطار به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

* مسابقه دو تیم مس شهربابک و داماش گیلان در تاریخ ۲۸ مهرماه به میزبانی شهر بابک برگزار شد، که در این مسابقه تخلفاتی از سوی تماشاگران منتسب به تیم مس شهربابک مبنی بر پرتاب بطری آب به سوی بازیکنان تیم مقابل صورت گرفت؛ این باشگاه به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم گردید.

* دیدار دو تیم شهرراز شیراز و نفت مسجدسلیمان در تاریخ ۲۸ مهرماه به میزبانی ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد، در این مسابقه حمزه حداد بابادی مربی تیم نفت مسجدسلیمان به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه داور به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم و به پرداخت ۳۰۰ میلیون جریمه محکوم شد.

تیم نفت مسجدسلیمان به دلیل سوء رفتار تیمی ناشی از دریافت ۷ اخطار باید ۱۴۰ میلیون ریال جریمه پرداخت کند.

* مسابقه دو تیم خیبر خرم آباد و خوشه طلایی در تاریخ ۲۹ مهر ماه برگزار شد که در این مسابقه تیم خیبر خرم آباد به دلیل ورود تماشاگران منتسب به این تیم به زمین مسابقه و نقض مقررات و حضور عوامل غیر مجاز در پشت نیمکت ذخیره، به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

*تیم شهرداری آستارا در دیدار برابر سایپا تهران که در تاریخ ۲۹ مهرماه به میزبانی ورزشگاه وحدت آستارا برگزار شد به دلیل استفاده از شعارهای موهن از سوی تماشاگران منتسب به این تیم و پرتاب بطری آب باید ۲۰۰ میلیون ریال جریمه پرداخت کند.

*داوود سید عباسی سرمربی تیم دریای کاسپین بابل به دلیل اظهارات در مورد داوری پس از دیدار برابر فجرسپاسی که در تاریخ ۲۹ مهر به میزبانی ورزشگاه شهدای سیمرغ برگزار شد، به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه محکوم گردید.