۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷

منتقد امروز شاکی دیروز؛ سوتی نویسنده کار دست باقری‌نیا داد!

مدیرفنی تیم نفت مسجدسلیمان در شرایطی منتقد مربیان و بازیکنان سابق این تیم است که خود زمانی شاکی تیم فعلی خود بوده است.
کد خبر: ۱۲۶۰۵۸

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ تیم نفت مسجدسلیمان به دلیل شکایت چند مربی و بازیکن سابق و فصل گذشته خود بابت عدم دریافت مطالبات‌شان در آستانه کسر امتیاز قرار دارد و همین چند روز پیش نیز کمیته انضباطی بابت شکایت سامان نریمان جهان، فرصت یک ماهه به این باشگاه داد که مطالبات بازیکن سابق خود را پرداخت کند در غیر این صورت از مجموع امتیازات نفتی‌ها دو امتیاز دیگر کسر خواهد شد.

موضوعی که موجب شده تا این تیم که در کورس رقابت تنگاتنگ با چند تیم مدعی در لیگ یک قرار دارد را وارد چالش جدی کند و واکنش‌ تند من جمله مربیان این تیم را بدنبال داشته باشد.

عبدالمجید باقری‌نیا مربی تیم نفت مسجدسلیمان در نشست خبری قبل از بازی با خیبر خرم‌آباد با انتقاد و حمله به مربیان و بازیکنان سابق تیم نفت که بیشتر به نظر می رسید منظور وی محمدرضا مهاجری و پسرش سرمربی و مربی فصل قبل نفت و فعلی خیبر خرم‌آباد باشد، که به دلیل عدم دریافت مطالبات‌شان از این باشگاه شکایت کرده‌اند، اقدام آنها بابت مطالبه حق و حقوق‌شان را خصلت ناجوانمردانه و کار غیراخلاقی خواند! او در ادامه خطاب به آنها گفت: مطمئن باشید تیرتان به سنگ می خورد، نیت و همتی که در کادرفنی و بازیکنان نفت وجود دارد اینکه با تمام وجود و تا آخرین قطره خون شان پای تیم شان و این بازی ایستاده اند. این رسمش نیست این نمک شناسی و ناسپاسی و مصداق نمک خوردن و نمکدان شکستن است!

این در حالی است که طبق اسناد موجود و اظهارات وکیل محمدرضا مهاجری وی به احترام مردم مسجدسلیمان بخشی ازمطالبات خود را بخشیده و هنوز اقدامی بابت شکایت در محاکم بین المللی و کسر امتیاز ازتیم سابق خود در کمیته انضباطی نکرده است!

باقری‌نیا در شرایطی منتقد شکایت مربیان و بازیکنان سابق نفت مسجدسلیمان شده است که خود وی به دلیل عدم دریافت مطالباتش از فصل ۹۴-۹۳ به کمیته انضباطی شکایت و با وجود دریافت حکم محکومیت تیم مسجدسلیمان و عدم پرداخت مطالباتش طی دو سال، در مرداد سال ۹۶ در مصاحبه‌ای حکم ارکان قضایی فدراسیون فوتبال را بی اثر خوانده و تهدید کرده بود که در صورت عدم تعیین و تکلیف حق و حقوقش به AFC شکایت خواهد کرد.

نکته جالب توجه نشست خبری این مربی اینکه او تمام اظهارات خود را از روی نوشته‌ای می‌خواند که گویا قبل از آغاز کنفرانس توسط شخص دیگری تنظیم و در اختیار او قرار داده شده بود! از این رو نویسنده این نوشته به خاطر نداشت که مدیرفنی فعلی نفت که اکنون منتقد مربیان و بازیکنان شاکی تیمش که به دنبال مطالبه به حق خود هستند، زمانی خودش از تیم نفت مسجدسلیمان به کمیته تعیین وضعیت و  انضباطی شکایت کرده بود.