۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰
اعتصاب نصف و نیمه در تیم لیگ یکی؛

شهرداری آستارا با ۱۵ بازیکن در کرج

اعضای تیم فوتبال شهرداری آستارا شامل ۱۵ بازیکن برای دیدار با سایپا به ورزشگاه انقلاب کرج آمدند.
کد خبر: ۱۲۶۲۷۵

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ تیم شهرداری آستارا امروز در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول ایران از ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه انقلاب کرج برابر سایپا صف آرایی خواهد کرد این در حالی است که این تیم تنها با ۱۵ بازیکن در ورزشگاه حضور یافته است.

در شرایطی که آرش برهانی پیش از پایان سال ۱۴۰۲ هدایت شهرداری‌چی‌ها را برعهده داشت به دلیل مشکلات مالی از سمت خود کناره‌گیری کرد تا وضعیت این تیم بندر مرزی‌نشین بحرانی‌تر شود، بازیکنان شهرداری آستارا به دلیل مشکلات مالی حاکم بر این باشگاه شب عید بدون دریافت مطالبات راهی خانه‌ شدند و پس از عید نیز در شرایطی که قرار بود طی سه روز گذشته درصدی از قراردادها به حساب‌هایشان واریز شود اما گویا درصد کمتری نسبت به آن چیزی که مدیران باشگاه آستارایی وعده پرداخت آن را به بازیکنان داده بودند، تنها به حساب چند تن از بازیکنان واریز شد. همین مسئله باعث شده تا تعداد زیادی از بازیکنان این تیم دست به اعتصاب زده و تصمیم بگیرند تیم‌شان را در بازی امروز مقابل سایپا همراهی نکنند.

اتوبوس حامل اعضای تیم شهرداری آستارا دقایقی پیش به ورزشگاه انقلاب کرج رسید و تنها ۱۵ بازیکن که در بین آنها تعداد محدودی از بازیکنان چهره لیگ یکی دیده می‌شود، برای برگزاری بازی امروز به کرج آمده‌اند.

یوسف بهزادی، رضا آذری، امین حقده، مبین عشایر، هادی امینی پاک، مرتضی نگهداری، عرفان بادی، یاشار احمدی، محمد صادقی، امیررضا افسرده، علی مولایی و چند بازیکن جوان بازیکنانی هستند که در مسابقه امروز شهرداری آستارا را همراهی خواهند کرد. از بین این بازیکنان گفته می‌شود هادی امینی پاک و مرتضی نگهداری دچار مصدوم هستند و احتمال دارد قادر به بازی برای تیمشان نباشند.

محسن بنگر که طی چند روزاخیر زمزمه‌هایی مبنی بر حضورش در تیم شهرداری آستارا به عنوان سرمربی به گوش می‌رسید، گفته می‌شود در ورزشگاه انقلاب کرج حضور خواهد یافت تا از نزدیک و از روی سکوها بازی را تماشا کند. البته بنگر که سابقه سرمربیگری شهرداری‌چی‌ها در مقطعی از فصل گذشته را در کارنامه دارد بازگشت خود به این تیم را منوط و مشروط به پرداخت مطالبات بازیکنان به میزان ۶۰ درصد کرده است که بر اساس شنیده‌ها تاکنون باشگاه شهرداری آستارا نتوانسته شرط بنگر را به صورت کامل اجرا کند.