۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۷

وینگر سرعتی سابق سپاهان به تراکتور پیشنهاد شد

سیدمحمدرضا حسینی وینگر سابق سپاهان در لیست ورودی احتمالی تیم تراکتور قرار گرفت.
کد خبر: ۱۲۸۰۱۳

به گزارش"فوتبال آزادگان"؛ نقل و انتقالات لیگ برتر روز ۷ تیر به صورت رسمی آغاز شد و اکنون تیم‌های حاضر در رقابت‌ها بدنبال مذاکره و توافق نهایی با بازیکنان مد نظر خود هستند؛ در شرایطی که هنوز تکلیف مالکیت باشگاه تراکتور مشخص نشده است و بعید هم به نظر می‌رسد که محمدرضا زنوزی به مالکیت خود در این باشگاه پرهوادار پایان دهد اما از چند روز پیش اخبار ضد و نقیض در ارتباط با فعالیت نقل و انتقالاتی این باشگاه تبریزی به گوش می‌رسد که با اظهارات این روزهای مسئولان باشگاه تراکتور رنگ و بوی واقعیت به خود گرفته است.

شب گذشته جلسه مالک باشگاه تراکتور با تنی چند هوادار این باشگاه برگزار شد که در این جلسه زنوزی دلایل خود مبنی بر کناره‌گیری از مالکیت باشگاه را اعلام و ابراز امیدواری کرد تا خروجی جلسه این هفته او با مسئولان استانی مثبت بوده و به نفع تیم باشد. بلافاصله و شبانه جلسه هیئت مدیره باشگاه تراکتور نیز با حضور وی برگزار شد که گویا او در این جلسه به ارکان و مدیران باشگاه دستور داده تا فعالیت نقل و انتقالاتی با وجود بلاتکلیفی مالکیت باشگاه آغاز شود.

در کنار ستاره‌های ملی‌پوش سرخ‌پوشان تهرانی چون علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی ترابی و علی نعمتی که گفته می‌شود انتقال آنها به تیم تبریزی تقریبا قطعی شده است و همچنین سایر اسامی و نفرات داخلی و خارجی که مطرح می‌شود؛ شنیده می‌شود سیدمحمدرضا حسینی یکی دیگر از بازیکنان باکیفیت و باتجربه فوتبال ایران که در فصول اخیر نیز زمزمه‌هایی مبنی بر حضورش در تیم تراکتور شنیده می‌شد بار دیگر به باشگاه تبریزی پیشنهاده شده است.

حسینی طی چند فصل اخیر در تیم‌های ذوب‌آهن، سپاهان، گل‌گهر و نساجی مازندران عضویت داشت و به واسطه درخشش، عملکرد و آمار فوق العاده‌‌اش به عنوان یکی از مهره‌های کلیدی فوتبال ایران لقب گرفته است.

وینگر سرعتی فوتبال ایران در مجموع مسابقات لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا که با تیم‌های تحت قراردادش حضور یافت توانست به ترتیب در تیم ذوب‌آهن 11‌ گل و 10 پاس گل، در تیم سپاهان 14 گل و 11 پاس گل و در تیم گل‌گهر و نساجی 9 پاس گل به ثبت رساند.

از افتخارات این وینگر خوش اخلاق ایران می‌توان به تجربه دو نائب قهرمانی با تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن، قهرمانی در جام حذفی و سوپرجام به همراه تیم ذوب‌آهن اشاره کرد‌.