۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵

آزمون سخت سردار

حضور ناگهانی در روستوف و ترک اردوی روبین‌کازان آغاز به حاشیه رفتن سردار آزمون بود، مهاجم ملی‌پوش ایرانی یک روز تصمیم گرفت دیگر در تمرینات باشگاهی که با آن قرارداد داشت، حاضر نشود.
کد خبر: ۵۹۵۰۹

به گزارش "دی اسپورت"، حضور ناگهانی در روستوف و ترک اردوی روبین‌کازان آغاز به حاشیه رفتن سردار آزمون بود، مهاجم ملی‌پوش ایرانی یک روز تصمیم گرفت دیگر در تمرینات باشگاهی که با آن قرارداد داشت، حاضر نشود. بنابراین به روستوف رفت، تیمی که یک فصل به صورت قرضی در آن بازی کرده و محبوب هواداران شده بود. روستوف که آزمون را در اختیار گرفته بود همان روزها اعلام کرد به‌زودی نشستی با کازانی‌ها برگزار کرده و با آنها توافق خواهد کرد تا محرومیتی گریبان سردار آزمون را نگیرد. چند ساعت مانده به آغاز دیدار جمعه‌شب روبین‌کازان و روستوف اما مأموران کمیته تحقیقات فدراسیون روسیه در جمهوری تاتارستان به هتل محل اقامت سردار رفتند و از او درباره اتفاقات رخ داده بازجویی کردند.
 
وکیل باشگاه روستوف همان‌روز اعلام کرد که «این اتفاق مغایر با قانون است و باشگاه روستوف به‌زودی وکلایی را برای بررسی این اتفاقات استخدام خواهد کرد». هرچند خبر محرومیت دوساله آزمون هنوز هم سوژه داغی برای رسانه‌هاست اما سردار تلاش می‌کند اوضاع را مدیریت کند. او درباره ادعای باشگاه روبین‌کازان مبنی بر ترک غیرقانونی اردوی این تیم گفت: «روز اول که به روبین کازان رفتم آنها با من جلسه گذاشتند و می‌دانستند در قراردادم ذکر شده می‌توانم به صورت قانونی پس از یک هفته حضور در اردو جدا شوم. به‌خاطر همین آنها جلسات متعددی با من می‌گذاشتند تا در روبین کازان بمانم و حتی به مترجمم گفتند ١٠٠‌هزار یورو به تو می‌دهیم که سردار را قانع کنی تا در روبین‌کازان بماند ولی من همان جا به آنها گفتم باید نان حلال به خانه ببرم. یک مسلمان واقعی اصلا این کارها را نمی‌کند که بخواهد این مسائل را دور بزند و برای تیمی بازی کند که دلش در آن‌جا نیست». سردار مشتریان دست به نقد زیادی دارد ولی اتفاقات روزهای اخیر می‌تواند آنها را دلسرد کند، آیا این حاشیه‌ها روی عملکرد آزمون تاثیری خواهد داشت؟
منبع: روزنامه شهروند