۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۵
محمودی: مدیرعامل خیبر حتی نمی‌دانست معنی تبانی چیست

شکایت باشگاه آلومینیوم اراک از خیبر خرم‌آباد

مشاور عالی مدیرعامل کارخانه آلومینیوم اراک می‌گوید که باشگاهش از باشگاه خیبر خرم‌آباد به خاطر تهمت تبانی که به آن‌ها زدند، شکایت کرده است.
کد خبر: ۶۸۶۹۱

به گزارش «دی اسپورت»؛ کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال رای خود را درباره دیدار آلومینیوم اراک و فجر سپاسی صادر کرد که در این رای، ادعای باشگاه خیبر خرم‌آباد مبنی بر تبانی در این دیدار رد شد.

علی اکبر محمودی مدیرعامل وقت باشگاه آلومینیوم اراک و مشاور عالی فعلی مدیرعامل کارخانه آلومینیوم با بیان این که از کمیته اخلاق به خاطر این که با صدور این حکم استقلال خودش را نشان داد اظهار کرد: مسئولان کمیته اخلاق اسیر شانتاژهای خیبری‌ها نشدند و رای درستی را صادر کردند. حرف ما در کمیته اخلاق این بود که ورزش در فضای ورزش تصمیم‌گیری شود. اجازه ندهید از بیرون از ورزش برای این رشته تصمیم‌گیری کنند.

او افزود: من متاسفم اعلام کنم که مدیرعامل و مسئولان باشگاه خیبر خرم آباد اصول پیش پا افتاده ورزش و فوتبال را نمی‌دانند ولی در این مسئولیت قرار گرفته‌اند. آن‌ها باید بدانند نهادی که به تخلفات در فوتبال رسیدگی می‌کند، کمیته اخلاق، کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال است ولی دوستان، اصول اولیه این را هم نمی‌دانند. آن‌ها با پنهان شدن پشت قوم غیور خواستند ضعف خودشان را پوشش دهند اما امروز مشخص شد که در دیدار ما با فجر سپاسی هیچ اتفاقی رخ نداده است.

مشاور عالی مدیرعامل کارخانه آلومینیوم ادامه داد: این ترفند که برای باقی ماندن در پستی به افراد دیگر تهمت و افترا بزنیم منسوخ شده است. ما در کمیته اخلاق به این موضوع اعتراض داشتیم که چرا مسئولان لیگ ایران ادعای‌شان را ابتدا در رسانه‌ها منتشر کردند و بعد به مراجع فدراسیون مراجعه کردند. ما روز اول که به کمیته اخلاق رفتیم، مشاهده کردیم که مدیرعامل خیبر حتی نمی‌داند معنی تبانی یعنی چه و با فلاح، سرپرست وقت باشگاه فجر روبوسی کرد و گفت ما از شما برای تبانی شکایت نداریم و فقط از آلومینیوم شکایت کرده‌ایم. من از شما می‌پرسم اگر آن‌ها به ما انگ تبانی زدند، یعنی ما با خودمان تبانی کردیم که خیبر صعود کند؟

محمودی ادامه داد: باشگاه خیبر دیشب (شنبه) از رسانه‌هایش اعلام کرد که چرا کسی به پا نمی‌خیزد تا حق مردم لرستان را بگیرد؟ مگر مملکت قانون ندارد که اگر حکمی باب میل ما نبود، مردم به پا خیزند؟ من به کمیته اخلاق رفتم و از میرزایی و مسئولان خیبر شکایت کردم. آن‌ها به ما تهمت زدند و باید پاسخگوی تهمت‌ها و افتراهای‌شان باشند. مطمئنا کمیته اخلاق به این بخش از شکایت ما هم رسیدگی می‌کند.

 

 

منبع: ایسنا